Scroll Top

עיצוב פנים מודרני

image3

השלבים של עיצוב פנים מודרני של בית מגורים בגישה של לאה סולטר

עיצוב פנים בית מודרני  – חשיבות של יצירת פרוגרמה, שמתחילה עם הכרת הצרכים של הלקוח.

בעיצוב פנים בית מודרני, יש שלבים שונים ורבים. כדי שהעיצוב יהיה אישי, הכרחי להכיר את הלקוחות שלי ולכן אני מציגה שאלון מעמיק לכל לקוח ולומדת על הצרכים האישיים שלהם, מבנה המשפחה ואורח חייהם והיבטים המתחדדים עוד יותר בפגישה אישית.

פרוגרמה הינה תכנית קונספט והשלד הרעיוני לכל משפחה ולקוח והיא נבנית לפני שנכנסים לתכניות ושרטוטים.

סגנון אישי הכרחי בעיצוב פנים בתים מודרניים וכדי להכיר את הלקוחות איתם אעבוד ועבורם אתכנן, אני מציגה שאלון מעמיק לכל לקוח ולומדת על הצרכים האישיים, את מבנה המשפחה ואת אורח חייהם במהלך היממה שמתחדדים בפגישה אישית.

לדוגמא: האם יש צורך בחללים כפולים לצפיה או שימוש במחשב בגלל האופי או הגיל וההעדפות האישיות של חברי הבית? כיצד, מתי והאם אתם אוהבים לארח, האם יש מי שמנגן וצריך חלל פרטי וניפרד? האם יש בעיות בריאות שונות המצריכים התאמה בבית? כל אלה הינם אלמנטים חשובים בעיצוב פנים בתים מודרניים שניתן להם מענה.

הקונספט ולוח ההשראה של עיצוב פנים בית מודרניים ישמשו אותנו לאורך כל הדרך ויחזירו אותנו למסלול  שבחרנו בו.

כדי להגיע להגשמת החלום של בית ללקוחותיי, היחסים איתם מתפתחים לעומק ואנו יוצרים את התשתית ליצירת תכניות עבודה של עיצוב פנים בית מודרני המתאים לאורח חייהם.

צריך להכין הרבה תכניות :

  • סט תכניות  לחלל אחד
  • * חלק מהתכניות יהיו ברזולוציה שונה (למשל פריטי נגרות 1:20, מיקום והעמדת ריהוט בחלל 1:50, פריסת אריחי קרמיקה 1:20). הסבר מורחב ע”כ במאמר אחר.

ישנם אנשים החושבים שזה תהליך מהיר ורוצים למסור לקבלן את התכניות החלקיות שיצרתי כשאנו באמצע התהליך.
לטובתכם, אל תמסרו לקבלן שום תכנית לפני סיום כוללני של הכנת התכניות.
אימצו את הטיפ החשוב הזה ותודו לי אחר כך שחסכתי לכם אכזבה וזמן בתהליך תכנון של עיצוב פנים מודרני.

אולי זה נשמע פרדוקסלי, אבל אני כותבת לכם מנסיון רב שנים, ויודעת שמהירות היא מהשטן ובדרך שוכחים ועושים טעויות שיכולות לעלות לכם כסף מיותר, ומבחינתי עבודה מיותרת גם תעלה את המחיר ושעות ההשקעה בהתאם.

מהם שלבי התכנון?

כשעובדים עם תוכנות דיגיטליות, צורת העבודה היא בשכבות כדי שהכל מתחבר יחד. לדוגמא, סופרפוזיציה הינה הכרחית כדי שמערכת ספרינקלרים בבית המודרני לא תיפול על ארון או גוף תאורה. 

דוגמא נוספת: מיקום מדויק של לחצן לניאגרה  וברז כיור, יקבע סופית ובדיוק בעקבות פריסת קרמיקה של האריחים שנבחרו בשלב מתקדם לקירות חדר הרחצה. 

image9-1
image23-1

שימוש בתמונות שונות ואמצעים ויזואלים בספריה שלי מכוון ומלמד אותי כיצד כל אחד מבני הזוג ירצה לבטא את צרכיו האישיים הספציפיים וגם יחד כזוג הורים בעידן של עיצוב פנים מודרני. כל זה נועד להבין מי אתם – הלקוחות המיוחדים שלי, המזמינים עיצוב פנים בתים מודרניים בכדי ליצור עבורכם בית המתאים למידותיכם תרתי משמע. 

image3
image5

כשאבין מי אתם- הלקוחות המיוחדים שלי המחפשים עיצוב פנים בית מודרני, אוכל ליצור לכם בית המתאים למידותיכם תרתי משמע.

רוצים לקבוע פגישת יעוץ?

שלב תהליך הכנת התכניות מבחינה טכנית: בתהליך עיצוב פנים מודרני אני מוסרת לקבלן מספר רב של תכניות עבודה-  החל מתכנית מידות קירות עד מיקום של מרכז נקודת החשמל ומשם עד סוף הקיר.

אבל בשלב הראשון, התכנית נבנית בשלבי קונספט והיא שונה במעט מתכנית עבודה מדויקת.

זו תכנית רעיונית, כי רק אחרי שבחרתי את החיפויים, אני מזיזה ומיישרת עד ליצירת תכנית סופית ומדויקת.

למשל, אני מזיזה מעט את השקע או נק המים (מרכז ברז) כדי שזה יהיה באמצע האריח.
מאוד חשוב לי בתכניות שאני מוציאה של עיצוב פנים מודרני שמיקום אריחי הקרמיקה יהיה נכון וסימטרי בחלל, שלא ישארו בפינות אריחים צרים, או שלחצן הניאגרה לא יהיה במרכז האריח או בין 2 אריחים.
הפרטים הקטנים עושים את ההבדל ומקבלים התיחסות ופתרון אסטטי.
לדעתי הפרטים הקטנים מיועדים לאנשים שנהנים מאסתטיקה, סימטריה, ופרטים שרואים שאין פה מקריות, אלא יד מכוונת, עם הרבה רגישות, וכבוד לתהליך הבניה/ שיפוץ וללקוחות.

התכנית שהסכמנו עליה, מספיק טובה כדי לקבל הצעת מחיר מהקבלן על העבודה שלו ועל חיפויים ואריחים, אבל זה לא מספיק מדויקת לביצוע העבודה עצמה כי אין התייחסות למיקום ובחירת חומרי גמר המשפיעים על העלויות גם של עבודת הקבלן ותקציב הלקוח.

לכן תכניות עבודה של עיצוב פנים מודרני תישלח לקבלן רק אחרי שסיימנו והסכמנו על כל פרטי התכניות, חתכים ופריסות של חומרי חיפוי וריצוף.
כשאלמד את צרכי הלקוח, אעזר בשאלון, בקלפי תמונות שונות המחדדות את אופי הלקוחות והצרכים (כמו חלל פתוח/סגור , הרגלי סדר וצרכי אחסון, גוונים וספקטרום צבעים שהלקוחות אוהבים) שלכם, ונוכל לבנות את הקונספט האישי שלכם בתהליך מסודר של עיצוב פנים בתים מודרניים.

רוצים לקבל ולמלא את השאלון לקראת פגישה איתי?

כשהקונספט של עיצוב פנים בתים מודרניים ברור לכולנו, אני בונה לוח השראה ראשוני שיסייע לנו לחסוך זמן והתלבטויות בהמשך ולאורך התפתחות הפרויקט ובמיוחד בשלב בחירת החומרים וגווני צבע.

כל זאת כיוון שלעיתים, יש לקוחות שהחשיפה לחומרי גמר שונים ומגוונים בתהליך התכנון  , גורמת להם בלבול וחוסר החלטיות שכמובן מבזבז זמן יקר, מעכב את התקדמות הפרויקט ולפעמים יכול להוות עילה לתוספת עלויות שכר הקבלן.

השפע הקיים בשוק  של עיצוב פנים בתים מודרניים , מציף לעיתים אנשים ללא הכנה ולווי מקצועי.
אך בתהליך המורכב שאני מובילה את הלקוחות שלי , אני מסייעת להם להתמקד בבניית הקונספט ולוח ההשראה,  וכך מייצרת התמקדות ושקט נפשי בזמן סוער של הוצאות כספיות והחלטות מרובות.

image23-1

עכשיו נוכל לגשת לשלב הבא של  עיצוב פנים בתים מודרניים ולתכנן את החללים השונים בבית החלומות שלכם. רוצים לקרוא מה השלב הבא? ראו את המאמר הבא: הקישור מצורף

דילוג לתוכן