Scroll Top

עיצוב פנים מודרני חם ועוטף שגם לוקח בחשבון את אורח החיים שלך

image13

כשאני ניגשת לתכנן וליצור עיצוב פנים מודרני חם בנכס של לקוחות שלי, בעצם עובדים לפי עקרונות וכללי עיצוב המרחב של כל חלל של עיצוב פנים מודרני:

  • יחס נכון בין אורך ורוחב החלל
  • מרחב תנועה נעים ובטיחותי (לא להיתקל בפריטי ריהוט)
  • פריטי איחסון שישתלבו בחלל ללא עומס לפי צרכי הלקוח- משתמש
  • הימנעות מעומס וויזואלי.
  • עומק ומגוון פריטים בגדלים שונים חומרים וטקסטורות שונות בשלב הסופי של הלבשת החלל.
  • תכנון תאורה המחמיא לחלל ולפרטיו
  • כיצד התכנון שלי ייטיב ויעלה את איכות החיים של הלקוחות ומשתמשי החלל
  • כל זה כדי שהחלל יהיה מזמין, כייפי ורצון לשהיה ארוכה בבית וחלליו השונים
  • לכל לקוח אני אמורה להבין מה עושה לו טוב – רוגע/הגדלת היצירתיות, פתיחות לנוף ,צמחיה ופכפוך מיפ,חלל לשמיעת מוסיקה איכותית או סרטים. ואולי גם חלל אקטיבי לטיפוס ופעילות ספורטיבית? המטבח הוא לב הבית, ולכן חשוב שיהיה בו מספיק מרחב למפגש משפחתי, להכנת ארוחות  ולחיזוק הקשרים המשפחתיים והחברתיים.
  • יחסי אמון וכבוד ופתיחות ביני ללקוחותיי:
  • הערך המוסף שאני מעניקה לחיי הלקוחות שלי , גבוה יותר מהתכנון עצמו. כל זה נעשה  בשיתוף ופתיחות של הלקוחות. הלקוח יעבור תהליך עם עצמו, בן/בת זוגו  ובשיתוף איתי כדי להגיע לתוצאה מיטבית ביותר. 

עיצוב פנים מודרני חם עדיין חייב ליצור מרחב מרווח ולא עמוס. יש הבדל בין מראה מינימליסטי למראה מודרני. אנחנו נמצאים בעידן הפוסט מודרני ומינימליזם לא מתאים לכולם כי הוא מייצר ניכור וחוסר ביתיות. 

כמובן שניתן לתקן זאת ע”י הוספת פריטים אישיים ש”מחממים את האווירה” בחלל ויוצרים חלל המבטא את אישיותכם, הערכים שלכם וגם מזכיר לכם את שרשרת הדורות במשפחה, לעיתים זה גם יכול להיות אוסף מזכרות  מטיולים.

אתם תתחברו להווה גם דרך העבר והזכרונות המוטמעים בחפצים שונים שיעמדו בקריטריונים  של עיצוב פנים מודרני חם ואני אתכנן ואבחר אתכם גופי תאורה דקורטיבים בתכנית תאורה ואגדיר את סוגי התאורה המקצועית טכנית שתיתן פתרונות למצבים וארועים שונים:

 לעיתים המראה יהיה דרמטי, לעיתים רגוע ולעיתים תהיה הצפה של אור שישמש אתכם כשתחגגו עם המשפחה המורחבת ואורחים.

תכנית תאורה וצבע מבחינתי הם אבני היסוד בעיצוב פנים מודרני חם. גמישות נעשית ע”י תכנון  של תרחישים מגוונים, שקל מאד לשלוט בהם ע”י  תכנון משולב של בית חכם. והמחירים היום מאד סבירים. זה כבר לא נחשב כמערכת לעשירים בלבד.

בתהליך עיצוב פנים מודרני חם אנחנו רוצים ליצור מראה קליל, קווים נקיים אך בגווני צבע חמים או שילוב בין גוונים חמים לקרים. לדוגמא- ריהוט באפור המשלב עץ טבעי יוצר מראה רענן וחם.

גם אם אתם מתחברים לגוונים שנחשבים צבעים קרים כמו כחול  שיהיה הגוון השולט כמו קיר כח, ריהוט ,איחסון משמעותי,  אנחנו יודעים איך ליצור אווירה חמה ואיזון ,עזרת שילוב של טונים שונים של הגוון הכחול שיש בו ספקטרום רחב של כחול (כמו גווני האקווה, כחול פטרול  וכו). 

שילוב של הצבעים הוא אחד ההתמחויות שלי שאני מאד נהנית להרכיב עבורכם. יחד עם גווני תאורה נכונים לתאורה שקועה או צמודת תקרה על מסילות מגנטיות, אצור מראה עשיר וחם. רבים טוענים, שלא רוצים לעזוב את החדר כי הוא יוצר בהם הרגשת נינוחות, בית שעוטף אותך ובכך מייצג עיצוב פנים מודרני וחם.

צרו איתי קשר לתאם פגישה

כדי שהתוצאה הסופית של עיצוב פנים מודרני חם  תהיה מוצלחת ונעימה, נשתמש באביזרי נוי להשלמת גוונים משלימים או דומים, הן בפריטי טקסטיל (כריות, וילונות, שטיחים, תמונות קיר בגודל XL ), והן בתמונות, פריטי נוי כמו אגרטלים, פסלים, סלסלות, צמחיה וגווני הקירות. 

להשלמת מראה החלל ויצירת הרמוניה ואיזון,  אני מפזרת מקורות אור חם ליצירת גוון חלל נעים ומזמין. 

לעיתים אני נעזרת ביועצי תאורה בפגישת עבודה כדי לחדד את המראה שאני מעוניינת ליצור.

 אני מאמינה ביעוץ עם אנשי מקצועי איכותיים שמעונינים לשתף בידע שלהם ולא כדי למכור מוצרים. 

לכן יועצים, מהווים כח עזר להשלמת ידע בתחומים הנושקים לעיצוב פנים ומתחדשים כל הזמן .

רוצים לקבל ולמלא את השאלון לקראת פגישה איתי?

דילוג לתוכן