Scroll Top

תכנון מטבח,סלון ופינת אוכל לדירה לגיל השלישי: ניהול הפרוייקט

image11

שיתוף פעולה עם ספקים:

קשרי העבודה שלי כוללים גם ספקי שירות מתאימים כמו הקבלן ועובדיו, ספקי ווילונות, נגרים, כלים סניטריים, ריצופים וחיפויים לקירות, מיטות ומזרונים איכותיים יחד עם אביזרי תמיכה למוגבלות, המיוחדים של הקהל המבוגר ויודעים להציע פתרונות ייחודיים להבטחת בטיחות ונגישות.

בתכנון המעבר מדירה גדולה לדירה קטנה, ניהול פרויקט מקצועי הוא קריטי להצלחת התהליך. מעבר זה מצריך לא רק את התכנון העיצובי לגיל השלישי , אלא גם קשר רציף ושיתוף פעולה עם מגוון ספקים שיבטיחו שהרכישות והמישלוחים יעברו במהירות ובהקטנת התקלות .

יעוץ תאורה: לאחר הכנת תכנית תאורה המתבססת על מיקום הרהיטים, אני מתיעצת עם יועצי התאורה שיש לחברות תאורה איכותיות כדי לוודא שהגוון והעוצמה מתאימים לחללים השונים ויש אחריות לגופי התאורה. חשוב שהתאורה לא תסנוור מחד אך גם לא יווצרו צללים שלעיתים מונעים את הראיה לאנשים בגיל השלישי. לכן עיצוב פנים לגיל השלישי כולל תכנון שונה מעיצוב פנים רגיל כדי שפיזור התאורה יהיה מדויק וחשוב גם במעברים, גם תאורת לילה בחדר הרחצה ובמטבח. הכל כדי שלא יווצר בלבול או חוסר בטחון בשעות השינה שאינה רציפה.

מערכות מים, חימום ומיזוג

בכל פרויקט חדש או של שיפוץ, תמיד יש התיחסות לנושאים אלה. השוני בפרויקט לגיל השלישי ובמיוחד לשומרי שבת הוא מאתגר ומצריך תכנון כפול. בתחום מים חמים לשבת ,יש פתרונות שונים ולא ארחיב בנושא זה כאן, בתחום החימום ומיזוג ,כמובן שיש פתרונות שונים.

אם יש תקציב למערכות נפרדות לחימום וקרור, עדיף להפריד אותם לרגישים למשב המזגן, לרחש,או לבחור במערכת מיזוג מאד איכותית ויקרה. וכמובן תמיד אציג פתרונות שונים לחימום הבית כשחלקן יעבדו עם מערכת לחימום המים.  אני מאמינה שאנחנו צריכים לאמץ גישה ברת קיימא כדי לחסוך אנרגיה ולשפר את שגרת הבריאות היומיומית שלנו.

רוצים לקבוע פגישת יעוץ?

תיאום ולוחות זמנים

בניהול הפרויקט , אני נדרשת לתאם בין כל הגורמים המעורבים, כולל הלקוחות, הספקים, וצוותי העבודה. אלה יומיים בדרך כלל מורכבים ועמוסים, עם חריגות בלו”ז שנקבע.

הצוות שלי רגוע, ומסייע ללקוחות לעבור את השעות הללו. תכנון מראש, עוזר לכולם להבין מה אמור לקרות, מהתשלום למובילים השונים, הטיפים ופינוי ארגזים.

ניהול יום המעבר: אריזת ארגזים ושירותי לוגיסטיקה:

בפרויקטים של שיפוץ ,בהם אני משמשת גם כמנהלת הפרויקט, אני גם מפנה לחברות הובלה איכותיות הרגישות לרכוש ,הציוד ותכולה של לקוחותיי . הם יארזו לפני המעבר ויסמנו על הקופסאות בעזרת אנשי הצוות שלי את התכולה בכל ארגז.

פריקת הארגזים: בשירותי פריקת הארגזים, ניתן לשלב את הצוות עם פיקוח שלי, כך שלאחר הפריקה, הדברים שהיו במעבר יכולים להיות מיקום נכון בחלל החדש לפי תכניות עיצוביות שנקבעו מראש. זהו שלב חיוני להבטחת איכות חיים משופרת וחוסכת ימי התארגנות רבים בדירה החדשה.

סיום התהליך:

לאחר פריקת הארגזים, תליית בגדים, הכנסת כלים , ציוד, ספרים למקום שתוכנן מראש, יש אפשרות לתלות את התמונות שנבחרו מראש, להלביש את הבית בכלים יפים ואביזרי נוי מטקסטיל, לתלות וילונות ואביזרי הנגשה .כל זאת יוצר את בית החלומות המעוצב והמאובזר, נגיש ובטוח ללקוחותיי. עד 120 בבריאות ושמחה

הסרטונים מהווים עדות להצלחת פרויקט- המלצה

רוצים לקבל ולמלא את השאלון לקראת פגישה איתי?

דילוג לתוכן